Vad sägs om ett försök till?

Hej igen. Jag har nu bestämt att eftersom sommarvädret nu är slut, jag går inte i skolan, är för det mesta arbetslös och jävligt slapp så varför inte åtminstonde försöka lägga lite energi på att underhålla andra. Ioförsig vet jag inte om ni gillar det jag skriver, det brukar ju för det mesta bara vara meningslöst babbel om allt som jag irriterar mig på. Men ja, valet är ju erat.

Just ni sitter jag i mitt egna lilla vardagsrum med en dundrande huvudvärk och smsar med b-friend. Grubblar lite på om det kan beror på att jag inte har druckit alkohol idag, eller för att ja inte har befunnit mig i rökmoln av nikotin. Detta är något som den senaste veckan i alanya, turkiet har innehållit. En himla massa öl och Vodka lemon, dansade på barer, turkar, taxiresor, bad och shower och fotbollstittande med Zlatan. För att sammanfatta veckan har det var en otroligt rolig vecka och jag skulle gärna åka tillbaka med en gång om jag skulle få ta med mig min egna säng. Inget slår den, speciellt inte dom hårda brädorna dom har där nere.

Har en hel del bilder som jag tänkte lägga in på datorn. Får se om jag visar några här eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0