trötttrötttrött

Godmorgon. Har snooozat fram i över en timma nu och kände att jag var tvungen att gå upp. Hade gärna sovit lite längre trots det att jag somna 20 över 9 igår :O Jag antar att jag inte är van vid att gå upp kl6 på morgonen för att jobba. Och senare på dagen promerade jag och robert en himla bit också. Så jag har inte riktigt haft tid till att sitta här och skriva och det har jag egentligen inte i skrivandes stund heller.

Skall strax iväg och jobba, efter det hem till Sara, låna hennes dusch, göra iordning mig och sedan är det party med brudarna. Kommer bli toppen!

Nu skall jag ner till växt huset och hämta lite mynta till mina mojito ikväll. Kommer surpla för fullt.

Hoppas ni får en bra fredag. Jag kanske lånar datorn hemma hos sara sen. vi får se.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0