Sovmorgon

Hello. Blev en lång sovmorgon idag. Känner att jag inte är helt utvilad från Turkiet än och det är väl egentligen inte så konstigt. By the way, sitter och laddar upp alla bilder där i från nu. Dom kommer ni att hitta på min facebook. mwah.

Fick med mig lite grejer hem från allum igår. En kofta, en tröja och två t-shirtar :) välbehövligt.

Försöker få tag på Robert men han sov som en stock. Det blir en hel dag med honom och imorgon och på fredag är det jobb som gäller. Känns skönt att man har lite att göra iaf och inte hela tiden går hemma och släpar bena efter sig.

Nu ska jag dricka FANTA LEMON och slå en till signal till sömntutan.

Off and away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0