Håkan - Kreta

Ibland hinner man inte med saker som man vill. Ibland kan man inte göra saker som man vill. Ibland måste man anstränga sig lite extra.

I helgen har mormor vart här så det har vart svårt att få tid att sätta sig och skriva något vettigt här tyvärr. I lördags var Sussi och Putte här med barnen så då blev det en god middag och lite presenter till dom små trollen. Imorgon åker familjen till Kreta en vecka. Kommer bli toppen och det skall bli skönt att få komma bort och få lite värme igen. Enda nackdelen är att jag missar Håkan (gud) Hellström på fredag när han spelar på Liseberg. Har vart där varje år när han spelat och det känns sådär att missa detta. Eufori.

Nu skall jag ta på mig lite kläder och starta gräsklipparn för snart kommer robert hit och då måste jag vara klar. Hörs kanske sen, annars skriver jag när vi har kommit hem igen. Tjohej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0