Torsdag

Det är oktober idag. Det känns förjävligt! hur sjutton kan tiden gå så fort. Jag förstår det inte, snart finns det inte några löv kvar på träden och jag måste inhandla en vinterjacka om jag inte vill frysa arslet av mig. buhu. Men imorgon är det fredag och helg. Efter flera dagars jobbande skall jag åka hem till robert. Ta hans stora mysiga duntäcke och krypa upp brevid honom i soffan och kolla på någon bra film, ELLER så blir det att vi tar några glas. Man vet aldrig. Men skönt skall det bli. Är svårt att få tiden att räcka när båda jobbar hela dagar. MEN MEN.'

Nu är det snart idol och det skall jag kolla på. Efter det skall jag ta en  bra bok och lägga mig i sängen.

Och förresten vad kul att många gillade det förra inlägg OCH att dom flesta visste vem det var till. Haha, svårt gissat? NEJ!.

Lalala. Jessica om du läser det här så dog George för att han hoppade ut framför en buss för att rädda en annan. Det är den tjejen som är på sjukhuset och lipar hela tiden som han räddade och hon vägrar lämna honom för det är hennes prins. och så vidare :)

HAHA just det. Petra fyller år imorgon. Jag skall lura henne och låtsats att jag har glömt av det. Hon läser inte så ofta här så. :)

Kommentarer
Postat av: Kurt

Din röv! Jag läser aldrig här, men nu gjorde jag :D hahahah <3<3

2009-11-09 @ 14:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0