Långhelg

Långhelg. Finns det något mer underbart? Förtillfället tror jag inte det. Kan ju inte säga att dagarna har vart händelserika. Valborg var, ja. Valborg var bra. Satt hemma hos Catta, beställde pizza. Åkte sedan in till stan för att kolla på cortegen(ja hur det nu stavas, orkar inte kolla upp det). Underbart väder och sjukt mycket folk. Det värsta är väl att vara så kort vid sånna här tillställningar. Jag såg liksom flaggorna som flyttade sig framåt. Kanske något enstaka flak. Så på frågan om det var värt att åka in till stan svara jag: HELL NO! haha, och jag är säker på att Mp och Lucas håller med om detta! Men men, efter besöket i staden fortsatte vi hem till robert. Där pimplades det alkohol för att vi sedan skulle orka ta oss hem till Mp.

Haha. Nu sitter jag här och skrattar för mig själv igen. Mamma tror att jag har någon allvarlig störning. Vilket jag tycker är skitsnack. Det är väl tur att man kan skratta lite när man är själv, det är inte många som kan göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0