Beyonce 11 Maj

Och så var det måndag. Suck. Den tråkigaste dagen på hela veckan! visst är det så? det är långt till helg och det skall regna massa i veckan. Fast det där med vädret kan man väl inte lita på helt. Håller tummarna för solsken och värme.

Jag var i skolan förut i sisådär kanske 20 minuter. Helt dött, knappt en jävel där och då kände jag inte för att sitta där och uggla själv utan jag gick och köpte mig en glass och åkte hem. Mwah, slappa Sara här. Nu sitter jag och väntar på att mitt vitlöksbröd skall bli klart. Mm, skall äta sallad vitlöksbröd och tsatziki. mumma!

Yes, annars har det inte hänt så mycket. tiden står mest still! MEN den 11 maj skall jag iallafall befinna mig på Beyonces konsert och det kommer bli grymt. Kanske inte riktigt min typ av konsert kanske. Jag gillar rock. Lite hoppa och skrika och sjunga. Detta blir väl annorlunda. Men kul skall det bli iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0