vad jag bryr om är att se dig gråta

Jag förstår inte vad som har hänt med mig? Förut var jag expert på att ignorera personer. Jag kunde ignorera sms, samtal, konversation, ja you name it. Nu däremot, fan! Dert funkar inte så längre. Speciellet inte nu när jag vill, jag vill verkligen ignorera, sluta ut personen från hela min värld. (som förtillfället rasar samman).

Dom senaste tre åren har jag förändrats så otroligt mycket, både till det bättre och till det sämre. Vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen, är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen. Vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge hjärtat rakt ut!!!!!!!!

jag vet att jag pratade om en mer positiv blogg. HAHAH det lär dröja mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Julia

puss sara!

2009-03-17 @ 20:34:31
URL: http://nachikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0