Jag är singel. Alla heta liftkillar vart håller ni hus?

Jag tänkte att nu när allt runt omkring ändå håller på att rasa samman så skall jag nu återförenas med min inte allt för uppdaterade blogg. Ja ni vet, börja med mina såna där deppinlägg där jag skriver om hur mycket jag hatar skolan eller om jag har bråkat med Robert. Men nu mina vänner skall ni få höra, nu för tiden spenderar jag mina kvällar för mig själv, ja alltså utan han den dära, alltså helt själv FÖR JAG ÄR SINGEL. (HÄR alla heta singelkillar har ni mitt nr, om länken inte funkar är det antagligen för att ni inte är något för mig, sorry lorry).

Så nu tänkte jag dela med mig av mina ensama dagar i en storstad som Göteborg. Nej skämt och sido, jag tyckte att det var dags, nu när jag inte kan tillbringa mina dagar i sängen eller sittandes gosande framför tvn med en stor mysig tröja på mig och kolla på cops. Nej nu är det sex and the city och träning som gäller. Nu är det jag som gäller!

Men kära vänner, låt inte skenet bedra. Allt för happy för detta är jag inte. Känslor kommer och går, likaså människor har jag insett(vissa situationer får en att inse vem som är ens rikitiga vänner). Förtillfället befinner jag mig 60 mil från göteborg i ett snöparadis i en varm liten mysig stuga så lång från verkligheten som jag kunde komma. Jag spenderar dagarna med att komma över misstag som har begåtts, slänga mig ut i skidbackarna och bara vara allmänt lat. Dock är jag lite besviken, jag har inte sett skymten av Per eller någon av hans heta liftpolare.

Nu sitter jag här i sängen med senaste Elle med en toffs på huvudet och fantiserar ihop min dröm garderob. Egentligen borde jag skriva om socialpsykologi och blogg fenomenet. Men ni precis som jag vet väl att det finns roligare saker att göra.   


Seee you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0