Så var det ju det där med måndagar

Ja och så var det ju det där med måndagar igen. Visst är dom förjävliga? Speciellt denna. När man drar fram klockan en timma så får sömnen lida, och det rejält. Men upp och hoppade var jag redan kl 7, att hoppa är väl egentligen att överdriva men ni förstår nog precis vad jag menar.

Nu sitter jag här, instängd i ett litet rum i skolan. Har två timmar hål och vill helst av allt försvinna genom jorden. Mitt comviq kompis har gått ut och att få kontakt med någon annan verkar omöjligt. Att gå ner till Pressbyrån och köpa nytt är inget alternativ, för ger jag upp detta lilla rum i så fem minuter så är det borta när jag kommer tillbaka. (så mikka läser du detta så vet du varför jag verkar vara död)

Helgen spenderades mest med Catta. Vi åt rostade solrosfrön, drack öl och kollade på fotboll. Bättre kunde det inte bli!


Detta hade jag inte tackat nej till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0