Så ramlar jag omkull igen

Jag läser förtillfället Psykologi B. I våran bok står det en del om drömmar och hur vi skall tolka dom. Det finns en teori om att det vi drömmer är de som vi inte tillåter oss själv att känna eller inse i ett medvetet stadium när vi tex är vakna. Det vi drömmer är omedvetna känslor skulle man väl kunna förklara det men drömmar innehåller även bilder utav det som vi har upplevt under dagen..

Så, nu ska vi se. Mina drömmar dom två senaste dagarna har handlat om att dumpa, att gråta, att bli sams för att sedan dö ut i en jävla massa skit. Varje gång jag drömmer detta vaknar jag kl 02.54 varje natt svettandes och med ögonen tårandes. Inte så konstigt med det egentligen om ni tänker på vad jag skrev i det förra inlägget. MEN nu till det konstiga.

En annan dröm som jag har haft är att jag är i ett mörkt rum och blir jagad, poff säger det och jag knäpper med fingrarna och helt plötsligt förvandlas jag till BATMAN. Hur i helsike är det möjligt? resten av drömmen består då utav att jag flyger runt i min snygga dräkt och räddar folk. Helt stört med tanke på att jag aldrig har gillat batman. Så om jag skall tro på det där med drömmar vet jag inte. Det enda jag är att det inte är lika lätt att somna utan en robert brevid i sägen som snarkar och pratar engelska i sömnen. Tänk att det man saknar mest är saker som man ville vara utan då.

grr, godnatt


Kommentarer
Postat av: Julia

HAHA, jag fick mig iaf ett gott skratt åt sara som batman ;D (PA:n har gjort min humor ännu mer störd de senaste dagarna)

2009-03-11 @ 22:16:52
URL: http://nachikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0