Med andra ord

Nu ligger jag här i min säng med värkande fötter och väntar på att mamma skall göra lunch. Näst sista dagen i backen idag och jag vet inte om jag känner för att åka hem. Jag vet inte om mina murar som jag har försökt bygga upp här kommer att hålla i min vanliga vardag. Låt inte mina leenden lura er!

Igår kväll spelade vi TP. Pappa vann och jag blev fly förbannad. Jag skyller på att han fick dom enklast frågorna och jag dom svåraste. Jag kan ju iallafall trösta mig själv med att jag äger alla här på med andra ord. Jag och marcus var i samma lag en kväll och det var hans tur att förklara.

Marcus: ÅH detta är en ö någonstans. jag vet inte var bara
Jag: A förklara bättre
Marucs: a men en ö
Jag: BOKSTAVERA
Marus:  B- u- e -n -o -s ........
Jag: Om du menar Buenos Aires så är inte det en ö utan Argentingas Huvudstad
Marucs: VA? jag var säker på att det var en ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0