!

jag kanske har sagt det förut. men gud vad jag skulle vilja byta klass förtillfället. Synd att man inte kan göra det 2 månader innan studenten. Dom här månaderna skulle vara dom bästa, varför är det så att inget blir som man vill?

Lovar du att vara ärlig? japp
Du heter: Sara
Smeknamn: ehm, jag hade ett. vilket förmodligen inte kommer att uttalas igen
Låt som när du är ledsen sörjer till? Coldplay - Fix You.

Beroende av: kläder
Vem behöver du mest just nu: ja ni, robert
Vad tror folk om dig? oj. svårt
Stämmer det? som sagt, svårt
Vad får du oftast komplimanger för? hm, läppar och rumpa tror jag konstigt nog
Vad säger du för att imponera på någon? beror helt på vem det är
Hur imponerar man på dig? överraska mig med något mysigt.
Brukar du skratta för dig själv? Ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: a jag vet att du tycker det:)
Var bor du? Göteborg
Trivs du där: Jo då
Äger du några converse: yes, 1 par
Sprit, cider, vin eller öl: Cider får det väl bli
Brukar du bli för full: Det händer
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk i mot något: Nej
Har du haft sex idag: Nopp
Nästa mål i ditt liv: Ta studenten, gå vidare och fixa ett jobb
Hur svarar du i mobilen: a, eller hej
Vem ringde du senast? ´Mikka tror jag
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att Martin suger
Antal timmar sömn inatt: 7
Sov du ensam: m
Brukar du komma i tid: ja för det mesta är jag nog i tid
När mår du bra: På altanen, i värme, grillat och cider och såklart alla vänner
När blev du fotad senast: oj, det kanske var sticky kvällen.
Hur känner du dig nu: Ledsen och trött
Vanligaste färg på dina kläder: Svart kanske
Vad tycker du om fötter: dom är små och bra
Vad saknar du: Närhet
Hade du en bra kväll igår: Nej, det saknas för mycket
Favorit dryck på morgonen: Äpplejuice
Rakar du benen: Jajjamensan
När brukar du oftast gå och lägga dig: hm runt 23-24 på veckodagarna. Helgerna varierar
Är du blyg? Oftast
Sysslar du med någon idrott: Mja
Vill du hellre ha mail än brev: Ja tack
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Har du spytt offentligt: inte vad jag kommer ihåg
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: haha
Är du nöjd med ditt liv: det kunde vart bättre
Är du bortskämd: nja det skulle jag inte säga
Vad gör du i morgon: Är i skolan, drömmer mig bort till en strand i Thailand
Vad är det värsta du vet? Svek
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? oj, olika. men är inte bra på det där med pengar, dom försvinner bara.
Vad behöver du just nu? en stor fet kram och någon som säger att det kommer bli bra
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? vet inte
Vad längtar du till? Sommar och värme
Har du bra vänner och äkta vänskap? oh ja
Vad använder du för shampoo? Gröna från Sunsilk.
Vad är det finaste du fått? Kärlek
En speciell dag du minns: det finns mycket speciellt att minnas.
Hur gammal är du: 19 i maj
Tycker du om någon just nu: Ja, mycket.
Om fem månader: Är studenten tagit och jag njuter av lite värme
Du samlar på: nada
Gröna eller röda äppeln: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: det var robert, nu är det mikka som får stå ut med mig;)
Gillar du golf: tråkigt
Vilken tid gick du upp idag: 8
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: Ja.
Vad ska du göra ikväll: Jag skall krypa ner under täcket och kolla på film
Är det okej att gråta: ja det är klart.
När grät du senast: idag
Laddar du ner musik och film från Internet: yes
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa lägenhet.
Bär du glasögon eller linser: noo
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha nej! trivs man så är det tummen upp
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 11-12 kanske.
Har du piercing: Öronen.
Vill du gifta dig: kanske.
Vill du ha barn: Ja.
Solar du ofta: Nej. men till sommarn så
Är du bra på att laga mat: Jag är väl hyffsad
Gillar du att dansa: klart!
Är du flygrädd: lugn som ja, jag vet inte vad.
Hur vig är du: hahahah så ovig man kan bli
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten, annars fanta
Vilken är din favoritglass: daim
Tror du på ett liv efter döden: ja
Tycker du om sushi: uuhu
Vad äter du helst när du ser på film: Chips
Bor dina föräldrar tillsammans: japp
Har du tandläkarskräck: ¨JA!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls.
Vilken ögonfärg har du: Blåa.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: mångamånga gånger
Biter du på naglarna: ja
Röker du: På fyllan, ibland
Hur ofta tränar/motionerar du: 3-4 ggr i veckan
Senaste låt du hörde: Kent-utan dina andetag
Vad gör du på helgerna: spelar cs från och med ¨förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0