Du luktar tant

Härromdagen var Pappas jobbarkompis och hans son Pontus här och hälsa på en snabbis. Pontus är fyra år, charmig och väldigt förtjust i tjejer. Jag satt här i soffan och jobbade med projektarbetet när han kröp upp i soffan brevid mig. Han satt och prata tv-spel, massa zelda och super mario och jag gjorde allt för att verka intresserad. Men sen så händer det något. Jag kollar på Pontus och han börjar sniffa på mig. Så kollar han upp och säger:

Pontus: du luktar tjej
Jag: Vad bra! för jag vill ju inte lukta kille
Han sniffar lite till på mig och sedan säger han med allvarlig röst
Pontus: Nej, vänta lite. Du luktar inte tjej, du luktar tant!!
Jag: Va? nej men det gör jag väl inte
Pontus: Jo det gör du.

Visst är barn trevliga!? ;)

Kommentarer
Postat av: catta

HAHAHAHAHHAHAH XD Jag älskar den killen! XD

2009-03-18 @ 12:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0