Det där med rubriker alltså

Jag tänkte avsluta denna dagen med ett avsnitt av lost! Behöver lite variation från Beverly hills som jag har vart fast i flera månader i streck snart. Börjar bli lite orolig för av tio säsonger har jag sett åtta. Det innebär att det snart är slut! Det positiva är däremot att hunken Dylan McKay is back! OH YES!

haha, ni skiter väl i det sitter ni säkert och tänker nu!

Jag var nere i spelhallen förut, tänkte visa mina skills på att köra bil. Dock tror jag inte att jag kommer få mitt körkort om jag körde som jag gjorde idag. Det sa bara krasch,boom, PANG och bilen sprängdes i luften. Jag var inget vidare ¨på det där.... 

En annan sak. Jag misstänker att mitt internet här uppe går ut efter midnatt ikväll. Så om inget annat sker så hörs vi igen när jag kommer hem igen, antingen lördag eller söndag.

SIMMA LUNGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0