Struntprat

Jag har avancerat så långt att jag har lagat mat, lagt mig i soffan och slått på tvn. OCH just det, lagt in en maskin med tvätt. Visst är jag duktig. Känner mig väldigt aktiv idag, not. Ligger och kollar på massa gamla bilder på bdb. Mycket har ändrats, vissa saker sämre, andra bättre. Helst av allt hade jag velat lägga in en super gullig bild på R här men jag vet att han kommer strypa mig medans jag sover isåfall. Han gillar inte att vara med på kort på internet. Tycka vad man vill om det :)

nu tappa jag bort mig och glömde att jag hade börjat skriva här. Jag skriver egentligen mest på grund av Cattas skeptisism? (haha heter det så?). Hon vill ha många inlägg och jag försöker lägga manken till. Så gott det går. Nu ska jag fortsätta och kolla på Extreme Home Make over och gråta några tårar. För det gör man till det programmet.

tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0