Night talk

Här ligger jag nu och vickar på tårna, pillar mig lite i naveln. Klockan är 23.27.18 i eller var det i exakt det ögonblicket jag skrev det. Märks det att jag är uttråkad? Two and a half men står på. Bästa komediserien efter vänner. Visst skulle man vara som Charlie. Kunna ta dagen som den kommer och aldrig oroa sig över någonting. Det hade vart nåt eller vad säger ni där ute? woho.

Imorgon blir det till att sova. Mycket. Ni förstår att jag antagligen kommer att ha träningsvärk i hela kroppen, halta lite och ha svullna ögon. Har ni någon gång vart på lek och bus landet med två små busiga troll? Nej, skulle inte tro de. Efter att ha spenderat ett par timmar där är jag helt slut. Det är inte mycket som fungerar på min kropp nu. Möjligtvis andningen.Och hjärtat. Gud vad jag svamlar jag borde nana.

Sov så gott. Tuuudelluu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0