Morning talk

Kl är 07.28 OCH JAG ÄR VAKEN! varför i hela friden så tidigt undrar ni säkert, ja eftersom jag inte jobbar mer än tja en dag i veckan. Jo det är så att min kära lilla nalle börjar jobbet varje dag kl 7 så jag passar på att få skjuts hem då. Brukar oftast stendäcka så fort jag lägger mig i sängen igen men idag verkar det ta en stund så jag tänkte att jag kunde passa på att uppdatera er om läget.

Tänkte också säga att Catta SLÄNG DIG I VÄGGEN! Ja han dör, men inte han som du tror. Och det är sorligt, rena katastrofen. Så passa dig min vän, detta är på liv och död :)

JAPPP! nu har jag skördat alla grejer i farmville och skall nu försöka somna, eller hjälpa marcus att klara av alla banorna i bloons tower defence 3. Han är så kass och jag låter som en spelnörd. Det var allt från mig, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: catta

ja kommer aldrig slänga mig i väggen! fasiken ere inte tönten som dööör! =(

2009-07-24 @ 13:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0