9 Juli

Kanske borde man dra igång den här saken igen? Kanske borde jag gå ner och städa mitt rum istället för att sitta här. Det är mycket man borde göra som man aldrig gör. Visst är det rätt konstigt, väldigt mycket är konstigt för tillfället. Vissa säger att jag är en subba, vissa säger att jag är bra. Vissa behöver jag mer, andra mindre. Gå vidare kallas det. Jag behöver någon som behöver mig. Inte tvärtom.

Något annat som är bra är att jag får hem en ny telefon idag. Råkade liksom på något sätt tappa i min i havet. Där stod jag fastfrusen och kunde inte inse vad som just hade hänt och såg min någolunda nya telefon sippra till botten av en lite pissevik med äckligt saltvatten. När jag väl insåg vad som hade hänt slängde jag mig efter i ren frustration. Telefonen funkade efteråt, om jag kollade upp och ner på. Men det är de inte värt

Tjingeling så länge och jag lovar att verkligen försöka hålla liv i detta denna gången.

Kommentarer
Postat av: ATATTATA

Dt tror ja på när ja ser dt ;)

2009-07-09 @ 22:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0