26 Juli

Mitt förnamn idag: TRÖTT! steg inte upp ur sängen först klockan halv två. Och fortfarande efter flera timmars sömn så var jag utslagen, helt väck. Kan bero på den trevliga gårdagskvällen som spenderades hemma hos Emma där vi åt mat och och drack gått och firade Madde. Senare in mot kvällen så bar det av in mot staden och Henriksberg. Satt på den mysiga takterassen tills det stängde. Hade hur kul som helst! och madde om du läser detta : GRATTIS! :D

Helst av allt hade jag velat ringa Robert och prata med honom nu, säga att han skall ta första bästa buss hit eller till och med gå eller springa och mysa med mig istället för att jobba imorgon. Men det går inte, så jag skall bädda ner mig själv i sängen nu och sätta på några avsnitt Desperate housewives och sakna honom lite mer. blir så mycket bättre när man träffas då.

Nattinatti. Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

ses snart!

2009-07-27 @ 12:31:47
URL: http://s.lippens.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0