23 juli

Tjoho! Regnet öser ner, det är torsdag och mina ögon går i kors. Trött? jo en aning. Resten av familjen är inte hemma och jag njuter av lugnet. Iallafall i fem minuter till för sedan skall jag sätta på hög musik och dansa med damsugarn. oh yes, visst älskar man att städa. Det är det roligaste man kan göra en ledig dag.

För er som undrar om bilderna så har det inte funkat att lägga in dom. skall ge det ett försök lite senare med en annan dator. mwah. Helgen är fullspäckad, eller a inte söndag. Imorgon, fredag är det femkamp med tjocka släkten, på lördag är det födelsedagsmiddag hos madde och sedan utgång och på söndag skall jag bara mysa, precis som jag skall göra ikväll. Vill att klocka skall gå så den blir efter fyra så att R slutar jobbet och vi kan krypa ihop och sätta på en bra film. Eller bra och bra. varför är det alltid så att killar måste kolla på PANG PANG? så otroligt dåligt. varför inte en rolig komedi istället.

OH JUST. jag var på Harry potter igår. Jag är en riktig nörd har läst alla böckerna sammanlagt 29 gånger om inte mer. Jag grät för a ni vet han dör och allt men jag tyckte att den var mesig. Var tog alla förbannelser och förtrollningar vägen. Poff, upp i rök. Men men. Och ni som inte har sett den en, ni kommer hoppa högt i biostolarna vid ett tillfälle. trust me. Marcus flög nästan upp i taket.

Nej, nu skall jag bekanta mig med damsugarn och göra lite nytta så att min krävande far kan börja med en trevlig ton igen.

byebye

Kommentarer
Postat av: Catta

HAHA dör han :D:D:D:D:D

2009-07-23 @ 22:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0