20 Juli

Hello bloggen! Jag har fått klagomål om dålig uppdatering och tänkte därför höra av mig och säga att jag lever.

Däremot är det måndag och jag har jobbat hela dagen. Känner mig något mörbultad av allt regn och mina fötter värker något otroligt. Har slängt mig här i sängen och försöker att leta upp några jobb som man kanske kan söka. Gott om dom är det inte direkt. Hade vart så mycket bättre om man kunde vraka och välja istället.

Helgen var toppen och jävligt rolig. Fredagen spenderades med härligt folk hemma hos MP med lite gott att dricka. Kl kvart i tolv åker jag och Catta till Oves och köper käk. Så där satt vi kl halv ett på natten och åt en halv special med räksallad. Sjukt gott, jävligt onyttigt. Lördagen spenderades med samma sällskap på Victoria där vi åt god mat och tog både en och en annan öl. Däremot måste jag säga att ni som aldrig har kört på en shotkanna förut - GÖR DET. så jädra värt. Dock fick vi i oss runt 15 shotar var och jag är väldigt förvånad över att ja var såpass nykter som jag var. Mohaha. Och prima mådde jag dagen efter också. Det var något som inte stämde där. Men jävligt roligt hade vi och det  måste göras om, right? :)

Nu skall jag ladda min kamera och lägga in lite bilder tänkte jag. Ha en toppenkväll allihopa

PS, SUSSI NU HAR JAG SKICKAT ETT MAIL TILL KÖRSKOLAN!! :)

Kommentarer
Postat av: Tjatiga moster!

Du e bäst tjejen!! ;)

2009-07-20 @ 19:51:04
Postat av: Catta

Finnaly!!! dt ska lätt göras om!

2009-07-20 @ 20:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0