11 Juli

Godagens. eller kanske godkväll. Det är lördag och jag är seg efter gårdagen. Bakis? nej. Trött? JA.Gårkvällen spenderades hemma hos Catta med massa trevligt lite öl och lite annat smått och gott. Det blev en härlig natt promenad hem till Robert i spöregnet när vi skulle hem och nana. Konstigt, killar ska ju vara gentlemen. Men denna mannen tog hela paraplyt och lasta hela min väska med hans öl. Sådär jag gick jag tre meter bakom honom i spöregn, överlastad väska och i 10 cm klackar och försökte hålla uppe takten. Försökte slita åt mig paraplyt när jag fick chansen men var enklare sagt än gjort. Och mitt upp i allt halkar man självklart och stukar foten. Har rejält ont idag, men jag fick iaf paraplyt efter det. Där ser man, sicken gentleman. Sedan kröp vi ner och nana under stort och varmt täcke. Myspys.

Idag har vi mest kollat på tv. Emil i lönneberga. Bästa barnfilmen. Har skrattat en hel del idag. puss sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0