Torsdag

Underbart väder igen, dock hinner jag inte njuta utav det. Måste in till stan, besöka um, sedan knalla vidare till en intervju, sedan en till intervju, efter det måste jag handla hem lite mat för att sedan åka hem och tvätta och packa. WOHO! Förhoppningsvis är det fint väder hela helgen så att vi kan lägga oss och njuta lite på stranden. SKuller vart underbart. Hade egentligen velat slänga mig i en solstol som jag gjorde igår och ätit en god middag men R på altanen för att sedan spela skiten ur honom på GH. Vem är bäst? jo jag. Det var inte så populärt kan jag ju säga. '

Nu skall jag hoppa in i duschen och sedan äta lite frukost. Ha en toppen dag och NJUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0