Pladderpladderpladder

Jag pratade med Sara nyss. Våran tripp till den lilla hålan åmål börjar nämligen närma sig. På fredag bär det av och det kommer bli galet. Vi skall nog kunna liv upp stället rejält skulle jag tro. Men det var inte det jag ville berätta utan det var en annan sak. Vi skall nämligen bo i en lite stuga, inget vatten dock. Men så frågade jag Sara vad man skulle ha med sig, det första hon sa var att hon skall ha med sig en brödrost!? Jag tänkte att jag nog hörde fel men nej, dom vill ta med sig en bröd rost. Jag skrattade så jag fick ont i magen och det kommer jag göra även på fredag när jag möter dom i stan och dom står med en brödrost. Tur att vi skall sitta på en buss och inte gå så långt iaf.

Annars då? inte mycket som har hänt. Jag har läst tre böcker utav twilight serien på tredagar. Jag varnar er, det står på boken att den är vansinnigt beroende framkallande och jag måste hålla med. För en gång skulle ljuger inte kritikerna. Den är fruktansvärt beroende framkallande. Nu måste jag få tag i den fjärde boken och det snabbt. Har hört att Carro har den så skall fråga snällt om jag får låna den. Lär inte blir länge med tanke på att jag slukade en bok på 7 timmar igår. Jag tror det är något fel på mig!

Och Catta jag har inte fått tag på dig men är nyfiken över hur din helg slutade, halv inne? mohaha

Kommentarer
Postat av: Catta

HAHA halva inne...Hmmmmmmm njaa, men den sluta som alltid för mig...En underbar söndagsmorgon ;)

2009-08-05 @ 21:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0