Hemma igen

Det går bra nu, verkligen. Dom ville att jag skulle provjobba på cafét nästa vecka och sedan har jag ju körlektionen då med. Så förhoppningsvis (håller tummarna) så har jag både ett jobb och körkort inom en kort framtid. Känns så jädra skönt att ha något att se fram emot.

Kom hem för en stund sedan.. Har öppnat en kall redbull och hunnit prata med både Catta och Sara under tiden. Catta skall till karlstad och festa loss så så långt ifrån varandra kommer vi inte att vara. Jag känner på mig att helgen kommer att bli grym, det kommer blir en himla massa dricka men sjukt kul kommer det bli. 

Jag borde starta tvättmaskinen och börja packa lite så att allt är klart om Sara och Madde kommer hit ikväll. Men jag vette sjutton vad jag ska packa ner allt i. Kan ju knappas bära på fyra väskor. Kommer bli en packåsna. Men men små saker det där.

Ha det gött, skriver nog senare igen. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Catta

Wohoo! Man kanske fyllekör till Åmål då ;) hahaha, men skojar du lr?:P 4 väskor? för tre dar??!?! jag har en bag med kläder å en ryggsäck för drickat;):) räcker precis

Vi höres i helgen ;D pusssss

2009-08-07 @ 14:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0