Tråkiga jag

Nu ligger jag i sängen. Funderar lite fram och tillbaka på lite allt möjligt. Det gick utför i morse, nu går det bara rakt. Jag har en liten fråga. Mikka sa till mig härromdagen att om man dödare en spindel så kommer det bara fler. Stämmer detta? Jag hoppas innerligt att det gör det för det betyder att dom är och letar efter sin äckliga kompis iställer för att vara ute efter mig. Det hade vart skönt att få svar på detta så att jag kan sova om nätterna för just nu är jag väldigt väldigt trött.

Japp och så är det ju det där med torsdag. Valborg för er som inte visste det. Ja då skall det supas. Här skall det surplas cider och öl tills det sputar ur öronen. Fast nu kanske jag överdriver lite igen. Måttliga mängder skall det vara. haha. Gud vad tråkig jag är känner jag fast ändå ligger jag och gapskrattar åt allt jag skriver och tror att jag är jätterolig. Bäst att sluta när man har flaggan i topp.

Njut av er sömn kära vänner. Om inte annat, gör det för mig. Off and away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0