Tisdag

Woho, jag lever. Tänkte att ni kanske ville veta det. Nu sitter jag i skolan och skall strax in och ha matte c. Ett rent jävla helvete med andra ord.

Helgen var händelserik. Påskaftonskvällen spenderades hemma hos jessi med lite ölspel. Slutade dock med att vi fick släcka ner hela huset och gömma oss där uppe för att vissa puckade människor inte fattar vad ett nej är. När kusten sedan var klar promenerade vi hem till martin och träffade alla andra.

På söndagen hade jag träningsverk efter lördagens kvällsaktivitet. Låg i en solstol nästan hela dagen innan jag begav mig hem till Jessica för grillparty. Blev en hel del smarrig mat och kvällen var trevlig.

Igår låg jag i sängen hela dagen. Kollade på Beverly hills och åt rostade solrosfrön. Åkte och träna på kvällen och idag är min träningsverk dubbelt så mycket värre. Det ser säkert ut som om jag har skitit på mig när jag går. Menmen, allt för att komma i form. Snart bad säsong.

Nu skall jag avsluta. uppdaterar senare när ja är i datasalen. Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0