Thank god it's monday

En ny vecka är påbörjad och jag börjar få upp hoppet för att denna veckan kommer bli grym. Har redan massa saker inplanerade och känner mig lite smått stressad över hur jag skall hinna med allt. Det är tjejkväll, utgång, grillkväll, prov, träning, kalas, kusiner och en massa massa mer. Men det är bara kul, tiden går så mycket fortare när man har saker man kan se fram emot.

Jag vaknade runt elva tiden imorse ihop om att det skulle vara vrål varmt ute så att jag kunde spendera denna dagen ute på altanen. Men vädergudarna sa annat. Solen lyser men värmen är inte riktigt så jag vill ha den. Istället ställde jag mig framför spegeln och dansade igenom koreografin till dansen ett antal gånger. Helt slut blev jag så jag gick tillbaks till sängen och la mig och läste i min fruktansvärt braiga bok. Nu sitter jag här framför datan. Är vrålhungrig men jag tog en titt i kylen förut och såg att det fanns massa sallad och lite grillat kvar så det skall jag smarra i mig strax. Efter det blir det storstädning, skall bland annat städa under sängen där jag har för mig att roberts haklapp ligger. haha :) Sedan vid fem tiden skall jag nog dra mig iväg och träna.

Nu har ni fått en utförlig beskriving över hur min dag har sett ut och kommer fortsätta. Vi hörs längre fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0