Söndag

Ja hallå. Dålig uppdatering jag vet. Igårkväll kom Petra hit. Vi satt och tjat och mös med massa godis och dricka innan vi fick för oss att dra iväg på festen där alla andra höll hus. Så snabbt in i duschen blev det och på med lite kläder så bar det av. Festen var, ja, det var väl trevligt att träffa alla. Annars så var det bara en massamassamassa fylla, bråkiga idioter och irriterade sms som präglade kvällen. Det blev en hel del dans och jag hoppas för all del att magnus kommer att fortsätta prata med mig trots att jag inte visade lite moves. haha

Trötta och nyktra som vi var så blev det hemgång relativt tidigt. Till slut blir det tröttsamt att kolla på fulla människor som gör bort sig ch gapar och skriker. Så vi promenerade hem och stupade i säng och sussade fram till halv tolv idag.

Nu har jag kommit hem, sitter och äter lite chips och ska snart springa ner och ta på mig mina träningskläder och sticka iväg och träna. pjuh, inget jag känner för egentligen men det som har druckits under helgen måste bort. Så är det bara.

(Och sen min lilla vän, om du nu läser. Det är ingen annan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0