Shopping

Den senate timmen har jag suttit och lapat vatten som ett djur, liter vis med vatten. Att dansa i en sal i den här värmen när dansläraren är känslig för drag är inget vidare. Undra hur mycket jag har svettats egentligen. Det ni, visst är det mysigt.
 
Idag har det blivit en massa shopping. Jag har en tendens att göra av med alla mina pengar väldigt fort på just precis kläder och skor. Så idag blev det tre par skor, en topp, ett par short, örhängen och ett hårband.Oh yes! Hade gärna visat er bilder men känner inte får att ta fram kameran nu så det får bli imorgon. Ja imorgon, då skall det shoppas med nämligen. Eller jag får väl se vad jag hittar rättare sagt. wiho, mikka säger att jag är galen och jag kan inte annat än att hålla med.

Nu skall jag fixa mig en skål med popcorn, slå catta en signal och sedan bli ett med serierna. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0