Pink party

Så vart det Lördag igen. Veckorna går fort. Igår blev det utgång. Jag och Petra tog en sväng till bryggeriet, surplade vodka lemon. En väldigt äcklig version av en sådan. Sedan bar det av till Pink party. Och skall jag vara ärlig så förstår jag inte varför folk gör så stor sak av det för så roligt var det inte och så mycket folk var det inte heller. men men. Magnus och Mp blev sminkade, det var en av höjdpunkterna iallafall. Blev en hel del dans och jag har träningsvärk i mina ben och rumpa efter att ha gått i skyhöga klackar natten lång. Men trevligt vart det. Mindre trevligt är det dock att två tjejer inte kan dansa ifred utan att något äckel kommer och tar eller försöker sig till nåt. Dra åt .... brukar jag säga då.

Vaknade rätt sent idag. Det första jag gjorde när jag gick var att ta på mig biknin och ta fram solstolen och lägga mig på altanen. Helt underbart är det. Nu var jag tvungen att gå in en stund för annars hade jag kokat över av värme. woho.

(Till carro: allt är bra :) helt underbart med lov! Jag dansar Music video dance, är inget vidare på det men det är jädrigt roligt! Ses vi när max fyller år? :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0