Påskafton

Godmorgon bloggen!

Idag är jag uppe tidigt. Har sovit konstigt efter två med tanke på att telefonen har burrat bredvid mig några gånger. Men men. Idag är vädret ännu bättre än vad det var i går. Helst av allt hade jag velat ligga på altanen i bikini och med en bra bok i flera timmar och bara vara. Men så blir det inte. Jag och mamma skall göra iordning oss och sedan blir det att fira lillkusinen. Skall bli kul att få träffa dom små galna monstrerna igen. woho :) Påskägg och massa presenter. Mamma har däremot glömt bort mig, för nåt påskägg har jag inte fått än. Dåligt det där, ni som känner mig vet vilket godisfreak jag är!

Grattis till Simon som också fyller år idag! :)

Ugång i kväll, catta hur blir de med det?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0