PA

PA IS OVER! helt slut och jag kan fan inte må så mcket bättre än det här. Allt är inlämnat och redovisningen är över. Fjuh. Redovisningen varade i 30 min och tydligen var den jätte bra. Det var väl positivt då alla vi tre tyckte annat tror jag.

Igår handlade istort sett hela dagen om att vi skulle fixa våran power point presentation. Hell yeah, lättare sagt än gjort. Det tog sin lilla tid och rätt var det var så började klockan närma sig 6 och vi var tvugna att göra oss reda för Robins spelning. När frekvensen svajar, om jag inte minns helt fel. Väl där kunde vi konstatera att folk som går på vår skola är lång ifrån normala och skulle aldrig klara av att göra en sådan föreställning, som förövrigt var skit bra!. En annan sak som jag tänkte på var att i Robins klass fanns det fler heta killar än vad det gör på hela Cyber. Tråkigt nog. Jag säger ju det, hade man kunnat byta skola nu så hade jag gjort det! utan tvekan.

Efter spelningen åkte vi tillbaka till Julia och satt och gjorde klart allt till klockan 1 inatt. Klockan 6 imorse ringde klockan och jag trodde en stund att jag skulle avlida. Inte bara utav trötthet utan även utav att ha legat på den mest obekväma sängen man någonsin kan tänka sig under natten.

Så jag tror bestämt att jag skall besöka min egna nu. Ta en härlig tupplur för att sedan vakna upp som en ny människa.  WOHOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0