Och så var de ju det där ja

Och så var det ju det där med att uppdatera bloggen. Låter mycket enklare än vad det är. Idag har jag inte gjort ett smack, knappt lyft på arslet. Istället har jag legat på en solstol utan på altanen, stekt och försökt lista ut vad jag ska göra med mitt liv. Låter kanske tragiskt, men jag behöver en förändring det är säkert.

Just nu hade jag helst av allt velat häva i mig några öl, dansa på baren och bara vara. Lättare sagt än gjort. Jag är pank och har skoskav. Vilken jävla kombination. Men men.

Sandra är iallafall på väg hit nu. Vette sjutton vad ska göra. I värsta fall så får vi våldgästa krökarkungarna i olofstorp och surpla 3,50r. Det funkar, dom är underskattade som robert säger.

Men nu säger jag tack och hej. Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0