Kap

Nu är jag hemma igen. Efter en jävligt jobbigt danspass. Fick även reda på när uppvisningen är, dock inget datum jag tänker nämna här mina vänner.

Var iväg och sola med Mikka förut. Har fått en härlig färg på magen nu så det börjar arta sig. En hel del fräknar börjar också ploppa upp i ansiktet tyvärr. Inte bättre blir det av att det är solsken. Men hellre sol än regn. right.

Nu hade jag tänkt att sy upp mina nya jeans som jag köpte förut! woho 250 spänn på rea, då måste man slå till. Sedan skall jag käka lite och slänga i mig massor med rostade solrosfrön. Ha det så bra och sov så gott så hörs vi imorgon. Då skall jag försöka ta och lägga upp lite bilder. Men vi får se. 

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå sara allt bra med dig. Vad dansar du? puss carro (moster)

2009-04-03 @ 19:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0