Jag andas i det tomrum som blev över

Så börjar det bli kväll. Känner mig helt slut nu efter träningspasset och en helg med för lite sömn. Söndagar brukade vara bra dagar. Dom brukade innehåller dillchips och dipp och en himla massa mys. Nu innehåller dom inte speciellt mycket mer än desperata sms och en bra bok. Men sånt är livet. Man kan inte alltid få det man vill.

Farmor har vart här en bra stund nu. Vi har suttit och pratat massa minnen från Farfar och från när jag var liten. Ibland behöver man höra sånna saker för att komma ihåg vem man egentligen är. Det är väldigt lätt att förlora sig i allt i detta dagsläge.

Men nu skall jag krypa ner i min säng. Lite godis, wipeout och min bok. Det är de min kväll kommer att handla om. Hoppas ni har haft en underbar kväll och jag lovar att det blir lite roligare uppdatering nu i veckan men lite bilder och sådär. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0