Here we go again

Lite konstigt är det. Att dagarna går långsammare och långsammare. Det är precis som om tiden vet att jag vill att dagarna skall flyga förbi och att sommaren skall vara här. Men så klart blir det inte som jag vill. Istället tar man sig sakta igenom dryga dagar med en massa redovisning och beskattning som troligen är det tråkigaste ämnet i skolan. Här sitter jag nu, biter på naglar och suktar efter en kall cola som kan kyla ner mig lite. För allt vad som har med ventilation på denna skolan är på botten. Jag börjar undra vart dom har hittat dessa så kallade lärare och maskinexperter som finns här. För något bra gör dom inte precis.

Kanske är det för att jag är så himla trött på skolan nu som gör att en enda liten småsak kan irritera mig till högsta grad. Och inte nog med det så spetta jag en till spindel igår. Den kröp nedanför min säng. Den hade alltså lyckats ta sig in i mitt rum, vilket jag trodde var helt omöjligt med tanke på hur mycket som jag har isolerat mig ifrån dom. Någon morgon kanske jag inte vaknar upp igen. Och då vet ni vad som är orsaken. Spindlarna har lyckats med sitt mål att utplåna mig. Mer enkelt än så är det inte.
 
Visst jag kanske överdriver lite. bara lite.

Grattis till magnus som fyller år idag! tänkte passa på att skriva något kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0