Bal

woho nu sitter jag här i datasalen. Väntar på att tiden skall springa iväg.

Om vädret är så här underbart under lovet skall jag dra fram en fet solstol, lägga mig och aldrig resa mig upp igen. Helt underbart med lite värme äntligen. Mikka kommer förhoppningsvis hit snart och håller mig lite sällskap. Hon har vart inne i stan och letat efter balklänning. Who, jag är glad att jag har klarat av den stressen. Jag köpte min klänning förra veckan och jag älskar den. Nu måste jag bara hitta någon att gå med, så maila mig ni som är intresserade.  

pff, nej. Jag vet vem jag vill gå med annars slår jag följetång med Mikka. Nu måste jag fortsätta att bokföra. Kommer hem sent så skriver kanske lite mer då. Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Julia

om inte annat kan ju alltid du & jag gå på balen ;) tvivlar på att robin kommer betala 500 spänn så ^^

2009-04-01 @ 16:46:43
URL: http://nachikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0